Empathic

Actief project?
Project afgelopen
Project foto of beeld
Empathic
Korte beschrijving

Intentie - en gevoelsbewuste producten creëren

Empathic onderzocht hoe we een technologie die emoties en intenties van eindgebruikers detecteert kunnen inzetten om tot een betere (gepersonaliseerde) media-ervaring te komen.

Het Empathic Products project heeft inzicht geleverd in hoe media-ervaringen gepersonaliseerd kunnen worden op basis van emoties en gemoedstoestand. Deze inzichten werden vertaald naar een model dat toelaat om gebruikers op het juiste moment een gepersonaliseerde mediabeleving aan te bieden.

Partners
VRT, Spikes, TP Vision, Okeez, Softkinetic, VUB (-12/2014), Hasselt University, Loria, IT Sud Paris, Maidis, Citypassenger, Lille 1 University, Alcatel-Lucent Bell Labs France, Ibermatica (I3B), Inabensa, Tecnalia, Laurea Univ. Of Applied Science, VTT, Huittisten sanomalehti, Lingsoft, Creation Crew (Kaukomarkkinat), Delicode, Valve Vanguard, Noldus, Vicar Vision, Comland, FADO (-12/2013), ISMT (1/2014-), Univ. Aberta, Kaunas Univ. Of Technology, Fazer Lietuva, AUB Ruta
Startdatum
Einddatum